Saturday, April 20, 2013

Team Trail Nisramont 2013

Ik had nog iets tegoed voor jullie, maar het kwam er maar niet van. Vandaar een beetje laat (blogje 20 april van een wedstrijd die op 16 maart gelopen is), maar hier in ieder geval een foto/flimpjes dump met wat begeleidende tekst ;)

16 Maart zijn Marc en ik afgereist naar Nisramont om daar een team trail te lopen. Simpel, je start samen, loopt samen en gaat samen de finish over. Ons doel, lekker lopen, niet te moeilijk doen en een leuke dag er van maken. Omdat het wat verder weg was hebben we er zelfs een mooi weekendje van kunnen maken! Omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden begin ik maar met een filmpje:

Marc had wat last van een schorre stem maar een professioneel cameraman als hij is verzorgt hij toch het commentaar van dit filmverslag (Ik heb wat kleine fragmenten samen geplakt in 1 filmpje):


Natuurlijk zijn er ook foto's:
Teamshirt:
Team:
Aktiefoto:

Aktiefoto:

Aktiefoto:
Aktiefoto:
Daar kom ik:

Daar ga ik:

En Marc natuurlijk ook :)
Local goofball...
Schiet op man, ze komen er aan!
Afdalen natuurlijk op volle snelheid:


En tenslotte nog een filmpje gemaakt door de organisatie:



No comments:

Post a Comment