Monday, February 6, 2012

I will go far this year

Ok, ik ben er uit. Na een tijdje getwijfeld te hebben of ik het wel kan, of het wel te doen is voor mij i.v.m. andere bezigheden, of ik er fysiek al klaar voor ben, etc etc. (ik lijk soms wel een vrouw met m'n twijfels...) ga ik een ultra debuut maken dit jaar. Vandaag wisten de hogere machten het al, want wat vond ik op de deurmat bij thuiskomst:
 Ok, ik had hem zelf al lang aan gevraagd, maar toch toeval dat ik vannacht een knoop door hak en de dag er op lang verwachte post aan komt...

Trails zijn toch mijn ding, wegraces bekoren mij veel minder, dus dan maar een lange trail. :) Om het voorzichtig aan te kunnen pakken ga ik maar lekker in de Ardennen spelen. De omgeving waar ik ook mijn meerdaagse hikes heb leren lopen. Maar ach, een hike loop je met volle bepakking en ong 40k per dag, nu ga ik lichtgewicht hardlopen en doe er meteen maar 50k. Jups, ik heb gekozen voor de Trail des Fantomes We zien wel waar het schip strand, mijn devies van dit jaar is vanaf nu officieel "Go Slow, Get Far".

En om het meteen maar officieel te maken:

Nu maar eens een hotelletje zoeken, kijken wie er allemaal nog meer gaan... etc etc. Ik heb nog geen idee wat ik mee ga maken, maar een zin dat ik er al in heb! Een nieuw avontuurtje is altijd spannend. Leuk!

No comments:

Post a Comment