Monday, February 6, 2012

Pink cloud

Ahhh, hoe kan dat nou, hoe kan dat nou? Ik heb nog niks gelopen en ik kan al niet meer van m'n roze wolk af. Loop de hele dag te denken aan mijn uitdaging van dit jaar! Wie had ooit kunnen bedenken dat ik een afstand van 50km in zou gaan plannen? Vorig jaar winter begonnen met lopen, vorig jaar zomer enorm blij dat ik 10km uit kon lopen en nu heb ik een HM, 3 30km afstanden en een 50km in de planning staan. Niet van die vlakke weg stukkies, nee; ik ga maar meteen ploeteren op erg mooie trails!

Ben ik nou een van de gelukkigen of gaat alles gewoon enorm goed? Laat me nou even onnozel zijn en geloven dat het hele barefoot style lopen mij de kansen heeft geboden om te gaan hardlopen, er plezier aan te beleven en om continu heel te blijven.
Hoe dan ook, gisteren heb ik weer dag 4 van 4 achter elkaar gelopen met in die 4 dagen een afstand van 83km. Ik loop steeds vaker met plezier afstanden en dagen achter elkaar. Een tijdje terug 3 dagen 2x per dag gelopen met een totaal van dik 60km, en alles blijft heel en voelt goed. Zo lang ik zo door kan gaan blijf ik gestaag opbouwen, en dan zien we wel waar t schip strand... nu nog even genieten van die roze wolk!

No comments:

Post a Comment